Maria Kruczek

Maria Kruczek, MBA, właścicielka Projekt Mentor. Od ponad 15 lat jestem

związana ze światem biznesu i mentoringiem biznesowym. Zagadnienia

sprzedażowe są mi wyjątkowo bliskie, ponieważ w każdej z 5 firm, jakie

prowadziłam stanowiły kluczowy czynnik sukcesu. Po kilku latach prowadzenia

działań sprzedażowych postanowiłam uporządkować moją wiedzę odpowiednimi

kursami i studiami, dzięki czemu teraz pewnie pomagam naszym klientom.

Specjalizuję się w audytach sprzedaży, budowaniu strategii sprzedażowych

w firmach, tworzeniu działów handlowych od zera, ale też wprowadzaniu

nowych produktów na rynek. Optymalizacja sprzedaży to kluczowy czynnik

sukcesu firm, którymi się opiekuję. Pomagam klientom podejmować kluczowe decyzje biznesowe w oparciu o ugruntowaną wiedzę. Jako mentor biznesowy towarzyszę właścicielom przez lata, doradzając, kierując, zadając pytania prowokujące do myślenia. Sama bardzo lubię sprzedawać, dlatego prawdopodobnie właśnie ze mną spotkacie się Państwo  korzystając z usług Projekt Mentor. Dodatkowo koordynuję każdy proces biznesowy, który moi partnerzy biznesowi prowadzą dla moich klientów. Klientom indywidualnym z sukcesami pomagam kształtować ścieżkę kariery, znajdować pracę marzeń lub otwierać firmy. Najlepszym wyznacznikiem mojej skuteczności są długoletnie relacje z klientami i system poleceń, dzięki któremu pozyskujemy nowych klientów.

Misją organizacji, którą tworzę jest dawanie usługi najwyższej jakości, edukacja biznesowa i wsparcie. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagmara Mańka

Middle business specialist

Cenię sobie multizadaniowość, ale w połączeniu z niezwykłą precyzją.

Zapewne dlatego prawie od 10ciu lat tak często współpracuję z branżą finansową.

Lubię mówić, ale stawiam też na uważne słuchanie dlatego aktywnie sprzedaję

i trenuję sprzedaż zawsze będąc blisko niej, bo wiem, że nie bez powodu uważa

się ją za najważniejszą umiejętność przyszłości. Dzięki temu mogłam realizować

wyjątkowe projekty takie jak: sprzedaż nieruchomości luksusowych

(wyrazy uznania dla inwestycji Cosmopolitan) i współpracę z korporacjami

przy optymalizacji kosztów obsługi bankowej (dziękuję Mbankowi za zaufanie).

Stawiam na ciągły rozwój i uczę się od najlepszych, dlatego jestem pewna swego, ale też maksymalnie elastyczna. I przede wszystkim i ponad wszystko jestem wymagająca, zaczynając zawsze od siebie kieruję się zasadą,że wszystko opiera się na relacjach. I ze względu na to podejście współpracuje z Panią Maria, której zaangażowanie i szczera chęć pomocy przekłada się na długofalowe relacje biznesowe.

 

 

 

 

Piotr Mastalerz
Moją pasją jest tworzenie, wdrażanie i monitorowanie procesów

sprzedaży, z którą jako praktyk jestem związany od ponad 20 lat.Wspieram

i inspiruję, właścicieli firm, menadżerów i handlowców w wyznaczaniu

i realizacji ich celów i celów ich organizacji. Upraszczam i kwantyfikuję

procesy w organizacjach. W swojej pracy korzystam z wieloletniego

doświadczenia osoby powoływanej na stanowiska odpowiedzialne

za nadzorowania procesów zmiany: trenera/menadżera szkoleń -
wprowadzanie nowych produktów, dyrektora HR – restrukturyzacja zarządzania procesami
kadrowymi w firmie, zastępcy dyrektora handlowego – wprowadzanie nowego, autorskiego,
systemu zarządzania sprzedażą, doradcy biznesowego – tworzenie strategii biznesowych.
Stoi za mną ponad 20 lat praktyki trenerskiej, ponad 8000 tysięcy godzin szkoleniowych i
ponad 5000 osób, które skorzystały z moich kompetencji.
Moją wiedzę wspierają setki godzin, które spędziłem na salach szkoleniowych jako ich
uczestnik, jak również studia w zakresie zarządzania kompetencjami pracowników.

 

Edyta Wojnarowska

Miłość do liczb od wczesnych lat życia ukierunkowała moją drogę zawodową.

Studia (rachunkowość i controlling) pozwoliły mi zdobyć niezbędną wiedzę

m.in. w zakresie analizy finansowej, którą obecnie wykorzystuję na co dzień w

pracy dla międzynarodowej korporacji. Projekt Mentor wspieram od strony

technicznej tworząc pliki, które umożliwiają optymalizację procesów i podnoszą

efektywność zarządzania (biznesplany, budżety, arkusze controllingowe).

 

 

 

 

Weronika Król

Middle business mentor

Moje działania w Projekt Mentor skierowane są na usprawnianie procesów

zachodzących wewnątrz i na zewnątrz firmy. Pomoc w wykonywaniu czynności

służbowych Marii oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura to moje

codzienne obowiązki. Od czterech lat związana jestem z branżą reklamową,

obecnie studiuję psychologię biznesu. Z zamiłowaniem do public relations.

Swoją kreatywność oraz świeżość umysłu przekuwam w działanie na

płaszczyźnie zawodowej, jak i prywatnej. Pomoc przy prowadzeniu kampanii

reklamowych oraz strategii marketingowych to prawdziwa przyjemność.

Wraz z Marią Kruczek wspieramy firmy w osiąganiu wyników biznesowych.

Human Resources, HCIT Masters

Jako specjaliści w rekrutacji pracowników najwyższego szczebla wspieramy Projekt Mentor w doborze najlepszych kandydatów na stanowiska kluczowe w firmach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży HR skracamy czas pozyskiwania najlepszych kandydatów, ograniczamy niepotrzebne koszty związane z prowadzeniem rekrutacji wewnątrz firm. Moja wiedza z dziedziny zasobów ludzkich pozwala mi proponować najlepszych kandydatów, a duża znajomość rynku, ustalać uczciwe stawki wynagrodzeń.

Magdalena Kaleta-Gałwa

Dyplomowany coach i trener, Praktyk i Master NLP. Od 15 lat moja kariera

związana jest ze światem biznesu. Z sukcesami zarządzam sprzedażą i

zespołami sprzedażowymi. Byłam uczestniczką programu Inclusive

Leaders Workshop. Od 10 lat prowadzę szkolenia i warsztaty dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Jestem autorką i opiekunem merytorycznym

programów studiów
podyplomowych - Mediacje i negocjacje z elementami psychologii, oraz

-Zarządzanie sprzedażą z elementami marketingu.

Ukończyłam studia magisterskie z politologii i studia podyplomowe

Psychologia w biznesie oraz Coach i trener – parter w rozwoju na

Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.
Jestem dyplomowanym i certyfikowanym trenerem biznesu - ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu prowadzoną przez G.T. Mentor w ramach projektu Akademia Mistrzów Treningu.
Zakres prowadzonych przeze mnie szkoleń praktycznych obejmuje m.in. : sprzedaż, obsługę klienta, zarządzanie czasem, komunikację, asertywność, zarządzanie zespołem, coaching i coachingowy styl zarządzania, rekrutację, budowanie zespołu, savoir vivre w sprzedaży i spotkaniach biznesowych,
SPIN selling, NLP oraz wszystko co się z tymi zagadnieniami wiąże.