


Maria Kruczek
Maria Kruczek, MBA, wspówłaścicielka Projekt Mentor. Od ponad 15 lat jestem
związana ze światem biznesu i mentoringiem biznesowym. Zagadnienia
sprzedażowe są mi wyjątkowo bliskie, ponieważ w każdej z 5 firm, jakie
prowadziłam stanowiły kluczowy czynnik sukcesu. Po kilku latach prowadzenia
działań sprzedażowych postanowiłam uporządkować moją wiedzę odpowiednimi
kursami i studiami, dzięki czemu teraz pewnie pomagam naszym klientom.
Specjalizuję się w audytach sprzedaży, budowaniu strategii sprzedażowych
w firmach, tworzeniu działów handlowych od zera, ale też wprowadzaniu
nowych produktów na rynek. Optymalizacja sprzedaży to kluczowy czynnik
sukcesu firm, którymi się opiekuję. Pomagam klientom podejmować kluczowe decyzje biznesowe w oparciu o ugruntowaną wiedzę. Jako mentor biznesowy towarzyszę właścicielom przez lata, doradzając, kierując, zadając pytania prowokujące do myślenia. Sama bardzo lubię sprzedawać, dlatego prawdopodobnie właśnie ze mną spotkacie się Państwo korzystając z usług Projekt Mentor. Dodatkowo koordynuję każdy proces biznesowy, który moi partnerzy biznesowi prowadzą dla moich klientów. Klientom indywidualnym z sukcesami pomagam kształtować ścieżkę kariery, znajdować pracę marzeń lub otwierać firmy. Najlepszym wyznacznikiem mojej skuteczności są długoletnie relacje z klientami i system poleceń, dzięki któremu pozyskujemy nowych klientów.
Misją organizacji, którą tworzę jest dawanie usługi najwyższej jakości, edukacja biznesowa i wsparcie.
Dagmara Mańka
Middle business specialist
Cenię sobie multizadaniowość, ale w połączeniu z niezwykłą precyzją.
Zapewne dlatego prawie od 10ciu lat tak często współpracuję z branżą finansową.
Lubię mówić, ale stawiam też na uważne słuchanie dlatego aktywnie sprzedaję
i trenuję sprzedaż zawsze będąc blisko niej, bo wiem, że nie bez powodu uważa
się ją za najważniejszą umiejętność przyszłości. Dzięki temu mogłam realizować
wyjątkowe projekty takie jak: sprzedaż nieruchomości luksusowych
(wyrazy uznania dla inwestycji Cosmopolitan) i współpracę z korporacjami
przy optymalizacji kosztów obsługi bankowej (dziękuję Mbankowi za zaufanie).
Stawiam na ciągły rozwój i uczę się od najlepszych, dlatego jestem pewna swego, ale też maksymalnie elastyczna. I przede wszystkim i ponad wszystko jestem wymagająca, zaczynając zawsze od siebie kieruję się zasadą,że wszystko opiera się na relacjach. I ze względu na to podejście współpracuje z Panią Maria, której zaangażowanie i szczera chęć pomocy przekłada się na długofalowe relacje biznesowe.
Piotr Mastalerz
Moją pasją jest tworzenie, wdrażanie i monitorowanie procesów
sprzedaży, z którą jako praktyk jestem związany od ponad 20 lat.Wspieram
i inspiruję, właścicieli firm, menadżerów i handlowców w wyznaczaniu
i realizacji ich celów i celów ich organizacji. Upraszczam i kwantyfikuję
procesy w organizacjach. W swojej pracy korzystam z wieloletniego
doświadczenia osoby powoływanej na stanowiska odpowiedzialne
za nadzorowania procesów zmiany: trenera/menadżera szkoleń -
wprowadzanie nowych produktów, dyrektora HR – restrukturyzacja zarządzania procesami
kadrowymi w firmie, zastępcy dyrektora handlowego – wprowadzanie nowego, autorskiego,
systemu zarządzania sprzedażą, doradcy biznesowego – tworzenie strategii biznesowych.
Stoi za mną ponad 20 lat praktyki trenerskiej, ponad 8000 tysięcy godzin szkoleniowych i
ponad 5000 osób, które skorzystały z moich kompetencji.
Moją wiedzę wspierają setki godzin, które spędziłem na salach szkoleniowych jako ich
uczestnik, jak również studia w zakresie zarządzania kompetencjami pracowników.
Edyta Wojnarowska
Miłość do liczb od wczesnych lat życia ukierunkowała moją drogę zawodową.
Studia (rachunkowość i controlling) pozwoliły mi zdobyć niezbędną wiedzę
m.in. w zakresie analizy finansowej, którą obecnie wykorzystuję na co dzień w
pracy dla międzynarodowej korporacji. Projekt Mentor wspieram od strony
technicznej tworząc pliki, które umożliwiają optymalizację procesów i podnoszą
efektywność zarządzania (biznesplany, budżety, arkusze controllingowe).
Weronika Król
Middle business mentor
Moje działania w Projekt Mentor skierowane są na usprawnianie procesów
zachodzących wewnątrz i na zewnątrz firmy. Pomoc w wykonywaniu czynności
służbowych Marii oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura to moje
codzienne obowiązki. Od czterech lat związana jestem z branżą reklamową,
obecnie studiuję psychologię biznesu. Z zamiłowaniem do public relations.
Swoją kreatywność oraz świeżość umysłu przekuwam w działanie na
płaszczyźnie zawodowej, jak i prywatnej. Pomoc przy prowadzeniu kampanii
reklamowych oraz strategii marketingowych to prawdziwa przyjemność.
Wraz z Marią Kruczek wspieramy firmy w osiąganiu wyników biznesowych.
Human Resources, HCIT Masters
Jako specjaliści w rekrutacji pracowników najwyższego szczebla wspieramy Projekt Mentor w doborze najlepszych kandydatów na stanowiska kluczowe w firmach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży HR skracamy czas pozyskiwania najlepszych kandydatów, ograniczamy niepotrzebne koszty związane z prowadzeniem rekrutacji wewnątrz firm. Moja wiedza z dziedziny zasobów ludzkich pozwala mi proponować najlepszych kandydatów, a duża znajomość rynku, ustalać uczciwe stawki wynagrodzeń.
Magdalena Kaleta-Gałwa
Dyplomowany coach i trener, Praktyk i Master NLP. Od 15 lat moja kariera
związana jest ze światem biznesu. Z sukcesami zarządzam sprzedażą i
zespołami sprzedażowymi. Byłam uczestniczką programu Inclusive
Leaders Workshop. Od 10 lat prowadzę szkolenia i warsztaty dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Jestem autorką i opiekunem merytorycznym
programów studiów
podyplomowych - Mediacje i negocjacje z elementami psychologii, oraz
-Zarządzanie sprzedażą z elementami marketingu.
Ukończyłam studia magisterskie z politologii i studia podyplomowe
Psychologia w biznesie oraz Coach i trener – parter w rozwoju na
Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.
Jestem dyplomowanym i certyfikowanym trenerem biznesu - ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu prowadzoną przez G.T. Mentor w ramach projektu Akademia Mistrzów Treningu.
Zakres prowadzonych przeze mnie szkoleń praktycznych obejmuje m.in. : sprzedaż, obsługę klienta, zarządzanie czasem, komunikację, asertywność, zarządzanie zespołem, coaching i coachingowy styl zarządzania, rekrutację, budowanie zespołu, savoir vivre w sprzedaży i spotkaniach biznesowych,
SPIN selling, NLP oraz wszystko co się z tymi zagadnieniami wiąże.
_edited_edited.png)


-2_edited.png)
